قانون تبلیغات در رسانه

اینترنت اشیاء (IOT)
ژوئن 10, 2022
طراحی لوگو
ژوئن 13, 2022

در قرن بیستم، رسانه‌ها تحت تسلط چاپ، رادیو و تلویزیون بودند و طیف وسیعی از مردم را به خود جذب می‌کردند و به آن‌ها فرصت خواندن، گوش دادن و تماشای دنیای اطراف خود را می‌دادند به نحوی که قبلاً قادر به تماشای آن نبودند. انجام دادن. با شروع در سال 1989، شبکه جهانی وب (W3C.org) اختراع شد و یک رسانه مجازی از نرم افزار را ابداع کرد که در بالای ساختار سیم کشی فیزیکی اینترنت قرار گرفته بود، که از آن زمان به مردم امکان پیام، توییت، ارسال و دریافت ایمیل را می داد. ، عکس و فیلم; و برای تعامل با سایت های کاربری مانند توییتر، فیس بوک و بسیاری دیگر

 

رسانه‌ها جدا از انتقال دانش و اتصال جهان، نقش دیگری نیز ایفا می‌کنند: انتشار آگاهی در مورد محصولات و خدمات، پخش مزایای محصولات و خدمات خاص، از طریق تبلیغات.

صنعت تبلیغات بسیار بزرگ است. تبلیغ‌کنندگان در سال 2016 مبلغی بالغ بر 267 میلیارد دلار را خرج کردند که بیشتر آن از سوی شرکت‌هایی که به سرعت در حال رشد در چین هستند مانند علی‌بابا. پروکتر و گمبل بیش از هر شرکت دیگری برای تبلیغات هزینه کرد، به میزان 10.5 میلیارد دلار، و پس از آن شرکت الکترونیکی، سامسونگ، با هزینه های 9.9 میلیارد دلاری قرار گرفت. شرکت‌های خودروسازی مانند فورد و جنرال موتورز و شرکت‌های مصرف‌کننده مانند آمازون نیز از جمله خرج‌کنندگان بزرگ بودند.

بسیاری از شرکت‌ها با تکیه بر انواع رسانه‌های موجود برای گسترش آگاهی در مورد محصولات خود و افزایش فروش، پول زیادی را صرف تبلیغات می‌کنند. در اینجا به بررسی نقش تبلیغات در رسانه ها می پردازیم.

گسترش آگاهی از طریق تبلیغات

تبلیغات به مردم در مورد محصولات و خدمات جدید در بازار هشدار می دهد که به طور بالقوه می تواند نیازهای آنها را برآورده کند یا مشکلات آنها را حل کند. یک تبلیغ معمولی به شما می گوید که خدمات یا محصول چیست، از کجا می توان آن را خریداری کرد، به چه میزان، توسط چه کسی و چرا باید آن را خریداری کرد. این امر از طریق قدرت رسانه ای امکان پذیر است تا به طور همزمان به میلیون ها نفر برسد.

محبوب کردن یک برند

به تمام برندهای معروفی که می شناسید فکر کنید، مانند کوکاکولا یا مک دونالد. این برندها در جایگاه امروزی خود قرار دارند زیرا از پدیده تبلیغات به خوبی استفاده کردند. رسانه ها از طریق بازنشر مداوم و پخش مجدد برای گروه های بزرگی از مردم، برند را محبوب می کنند. بسیاری از مردم آن را چندین بار می بینند و در سرشان می ماند. در نهایت، هنگامی که آن را در آنجا می بینند، آن را تشخیص می دهند و احتمال خرید آن بیشتر است.

افزایش تقاضای مشتریان

مخاطبان تبلیغات معمولاً زیاد است، چه در رسانه های اجتماعی، رسانه های چاپی، رادیو یا تلویزیون تبلیغ کنید. یک تبلیغ خوش ساخت، عموم مردم را متقاعد می کند که باید محصول را بخرند یا مشترک سرویس تبلیغ شونده شوند. در نتیجه، هر چیزی که در حال حاضر در بازار وجود دارد، تمام می شود یا بیش از حد اشتراک می شود، که منجر به افزایش تقاضا برای محصول یا خدمات می شود.

افزایش سود شرکت

این یکی به دلایل مشابه قبلی در صورت تقاضا کار می کند. معمولاً تبلیغات به طور همزمان برای گروه های بزرگی از مردم نمایش داده می شود. این بدان معنی است که حتی با نرخ تبدیل پایین، بسیاری از مردم در نهایت محصولات شما را خریداری می کنند. اگر تبلیغات خود را به خوبی اجرا کنید، نرخ تبدیل خوب و فروش بسیار خوبی خواهید داشت. البته افزایش فروش به معنای افزایش سود است.

همه چیز به این بستگی دارد که چقدر تبلیغات خود را خوب انجام می دهید. یک تبلیغ بد اجرا شده، مهم نیست که چند نفر آن را ببینند، هیچ سودی برای شرکت شما نخواهد داشت. از سوی دیگر، یک تبلیغ خوب اجرا شده، می‌تواند برای درآمد شما معجزه کند و برند شما را به یک نام آشنا تبدیل کند. در نهایت، نمی توان انکار کرد که تبلیغات در رسانه ها سوختی است که تجارت جهانی را هدایت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *